BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 1, 2011

apa yang ku rasa itu benar !

salam ahad ,
haha . aku tak tau mengapa kebenaran yang aku dapati hari ini di faceBUKU yang kadang kala merepek itu membuatkan hatiku gembira . nak yau kebenarannya itu apa ? haa , aku pernah lah admire sorang budak HARI RAYA (bukan nama sebenar di fb tu tapi sama maksud) di faceBUKU tu after aku dapat tau die dah single . haha !
tapi tup , tup aku nampak die dah dekat dengan gurl lain KING perempuan ( bukan nama sebenar di fb tu tapi sama maksud) then aku bila perasan akan keakraban mereka aku pun sedikit berjauh hati dan kurang kan sikit lah bertegur sapa dengan die , aku tak taw lah kenapanya yang aku berjauh hati dengan die padahal budak pempuan tu dah ada bf dah . HAHA !
tapi aku fikir balik , "alah setakat dah ada bf orang dah kawin pun boleh bercerai" kataku .apakan lagi baru bf . an , an , an .
kenapa aku cakap macam tu coz aku tengok budak gurl tu pun mmg minat kat budak hari raya ni . haha !
sebab tulah . tapi sejak kebelakangan ni dorang punya relationship yang dorang labelkan sebagai 'kawan' tu dah berkurangan kemesraan nya lalu situasi itu telah menimbulkan persoalan pada diriku . tapi hari ini persoalan tu terjawab sudah . haha !
apa yang menjawab nya bila aku dah baca blog budak hari raya tu dan komen si king perempuan ni .
rupanya dorang memang ada simpan perasaa kepada masing - masing .
haha !
now situasi nya adalah si gurl sanggup tinggalkan boy die demi budak hari raya and si budak hari raya pula tidak mahu kerana tiada keyakinan pada yang namanya 'cinta'
jeng , jeng , jeng .
haha ! 
and now si gurl sedang bersedih dan si budak hari raya aku tak tau lah apa perasaan die sekarang .
tapi yang penting aku seronok sebab persoaln aku dah terjawab bahawa mereka bukan sekadar BERKAWAN !
nasib baiklah aku awal - awal dah cabut sekarang perasaan nak beradmire pada budak hari raya ni pun hilang macam TING !
haha !
alhamdulilah . ok bubbye !

No comments:

Post a Comment

I'm still alive even though you no longer beside me :)