BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 1, 2011

one day left

one day left with :
- my telefon mainan
- my muka buku & diari kedua ku .
- line CELCOM yang kurang cepat .
- my jalan malam
- hidup di zaman BURUNG HANTU .

juz for
SPM ! [sijil pelajaran malaysia]
not
SPM ! [sijil perkahwinan muda]
haha !
sabar , aku bersabar . setahun saja bernafsu pada BUKU FORM 5 .
hidup semati dengan BUKU 5.
berjanji sumpah setia bersama BUKU 5.
susah senang bersama BUKU FORM 5 .
lepas tu aku divorce lah !
haha !
ya allah tabahkanlah aku !

kene amik handphone :
_makin bertambah banyak lah simpanan aku save topap_
_kurang risiko aku jatuh cinta kecewa dan mengecewakan_

kene amik lappy :
_makin kurang lah risiko rabun aku haha dok mengadap skrin jek_
_jadi manusia normal balik [sebelum ni gila] haha !_

aku punya thinking : tak pelah pabila kita mengorbankan apa yang kita sayang untuk kebaikan nescaya akan ada yang lebih baik akan hadir dalam hidup aku . mungkin yang baik itu adalah result yang GEMPAK !
ni cita - cita ni bukan angan - angan . haha ! SEMOGA !

amin . korang yang baca pun aminkan juga !
haha !
boleh ka paksa - paksa ? suka hatilah .
haha !
:D



No comments:

Post a Comment

I'm still alive even though you no longer beside me :)