BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 28, 2010

last minute holiday `

holiday ke ?
haha :D , yang pasti ikut kata mama " 1FAMILY akan ke melaka pada jam 7 pagi esok dan akan berada di sana selama 3 hari" ..
err ` terskema pula , HAHA :D 
best ke tida ye time aku sampai sana ? haiss melaka ni jadi tempat pilihan pun coz parents aku ada keje kat sana  hurrm sebab tulah yang diorang pilih melaka lau mereka tak de keje kat sana kompom lah aku bangkang . haiis `
lau aku ingat - ingat balik an aduihh time tadika lawatan pg melaka , sekolah rendah pun melaka , ni sekolah menengha still melaka . dah tu takkan ngan family pun melaka ?
tada tempat lain dah ?
haiiis emm tapi ok gak arr dari tak pg mana - mana . ' syukur '
tapi aku kemas baju pun belum haihh malsnya , nak pack baju ..
so aku pun berplan untuk tidak tido malam ni online sampai pagi then agak - agak dah pukul 4 lebih baru beroperasi menbongkar baju aku yang sememangnya sedia ada terbongkar .
so , . esok otw ke melaka baru aku tido .. HAHA :D
oklah tu kan , kan , kan  ..

emmmm dahlah sampai sini jek kut , bye :D
kemas baju pun belum nih , HAHA :D

No comments:

Post a Comment

I'm still alive even though you no longer beside me :)