BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 23, 2010

Persoalan yang entah bila bakal terjawab


Siapa Dia
Di kala ku kehilanganDi dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu
Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin

Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan Melengkap semua kekurangan
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora

Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu
Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu


masih aku mencari kini siapa DIA yang bakal hadir
Di kala ku kehilangan
siapa DIA yang bakal menyuluhkan sinar petunjuk 
Di dalam kegelapan
siapa DIA yang bakal mengukirkan senyuman untukku dan memujukku 
Di kala ku kesedihan
siapa DIA yang bakal menyambut ku 
tiap kali aku terjatuh
siapa DIA yang bakal tabah menjunjung bersamaku 
Andai bila hari esok langit akan runtuh
siapa DIA yang bakal tampil dengan berani dan membimbing agar ku lebih yakin ?
Di kala aku tak pasti
siapa DIA yang bakal memberi ku jawapan
 bila hidupku penuh soalan
siapa DIA yang bakal melengkapku bila 
aku dalam merasa kekurangan

MENCARI :|


im still find my mr RIGHT

No comments:

Post a Comment

I'm still alive even though you no longer beside me :)