BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 15, 2010

pengenalan [gabrielle putra]

 Gabrielle ,
1 . seorang gadis , 16 tahun [2010] .
2 . bakal menduduki spm pada tahun hadapan [2011]
3 . TIDAK KURUS [chubby]
4 . punya cerita sendiri , angan - angan , impian [ohh terlampau
    tinggi dan banyak]
5 . mendambakan sebuah kebahagiaan yang masih belum tiba .
6 . mendambakan kasih yang tulus dan tidak berpenghujung dari 
    sebuah keluarga yang teramatlah complicated situasinya kini .
7 . dilahirkan dalam sebuah keluarga yang sederhana .
8 . anak ke - 3 dari 5 beradik .
9 . dalam usia seawal 16 tahun telah menjalani begitu banyak
    hubungan yang dinamakn CINTA MONYET ooh freak + merepek
    sungguh !
10 . ooh saya si gila ais ! :) mmg <3 gila  . haha
11 . berimpian menjadi seorang pelumba kereta or motor ,
     [tak kisah lah janji ada SPEED , aku minat] its enough !
12 . suka melihat sebuah kegembiraan . [ namun bukan kebahagian
     atas kedukaan orang lain !] sebabnya bila aku tengok orang
     bahagia automaticly aku pun bahagia . tiba - tiba tersenyum
     gitu ' haha :)
13 . terlampau banyak persahabatan yang aku telah jalani semuanya
     berakhir dengan kedukaan . hanya bersama tika senang ,
     hilang tika berduka . [lebih baik sendiri]
14 . berbagai orang dah ku  jumpa cuma mungkin belum sepenuhya ,
     hai letih berhadapan dengan perangai manusia :/
15 . hanya ketabahan dan keimanan yang menjadi peneman setiaku ,
     sewaktu aku menjalni liku - liku kehidupan .
16 . kebahagiaan dan kegedikkan itu hak milik setiap insan :)
YANG AKU CUBA JAUHI
1    . cinta [ yang tidak memberi jaminan dan apa - apa kesenagan .
2 . manusia yang bakal bergelar teman dan akhirnya menyusahkan 
    aku .
3 . talam dua muka , bermuka - muka dan seangkatan dengannya .
4 .  orang yang masih belum mengenali aku tapi act die punya
    ramah macam dah mengenali aku 10 tahun lamanya ECELLAH
    [bahaya]
5 . menyibuk hal orang .
6 . dadah [ haha even tak logik ]
7 . perempuan - perempuan yang pernah membuat hidup aku susah .
8 . perempuan - perempuan yang membuatkan aku serik berteman .
p/s mugkin itu sahja buat setakat ni .

YANG AKU CUBA DEKATI
1 . TUHAN YANG ESA [ ALLAH ]
2 . buku rujukan form 5 peralatan pelindung di medan perang spm .
3 . kejayaan dalam kehidupan .
4 . duit .
5 . kebahagiaan .
6 . orang - orang yang menyayangiku .
7 . kereta idaman ku , rumah idaman ku , percutian idaman ku .
    dan segalanya tentang diriku .
8 . KECERMELANGAN DI DALAM SPM 2011 !
p/s buat masa kini hanya itu sahaja .

No comments:

Post a Comment

I'm still alive even though you no longer beside me :)